ANNONS
Annons

EJ OEM NP-E3 Batteri till 1Ds Mark II

Produkter
(logga in för att koppla)

1337_

Aktiv medlem
Överhuvudtaget EJ OEM batterier, har någon haft problem med det? Jag åker på semester, Thailand och är rädd att EJ OEM kommer kanske sprängas sönder min kamera och framförallt min hand.

Vet att min original räcker bra många timmar användning säkert en hel dag men vill ha iaf en extra.

Någon som har lite erfaranheter av EJ OEM batterier? Alltid vid lite mer intensivt användning och lite hårdare miljö som kalla vintrar, varma platser +25C eller mer!

Priset varierar lite olika sidor och kapacitet, 1800, 2000, 2200... vilken är bra eller är det samma skit i princip? (Då menar jag kvalité på de olika kapacitet kanske olika företag osv)

Jag köpte 2 st Lenmar batterier till min 1D mark II N på dustinhome.se (http://www.dustinhome.se/pd_5010073189.aspx). Dock verkar det inte ha dem hemma för tillfället men de har iaf fungerat perfekt. Har bara bra erfarenheter av Lenmar. Hade sånna i min 400D också. Sök på "DMCE3" på ebay.com så hittar du Lenmarbatterierna. Visserligen i USA. Lenmar känns lika bra i passform och kvalitet som mitt Canon original.

Skånska Dagbladet säljer ut alla prylar från sin fotoavdelning. Objektiven var rätt utsorterade, men det fanns Mark II-batterier i mängder.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar