Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

EISA Awards kameror 2012 - Sony 3, Canon, Oly, Nikon 2, Fujifilm, Panny, Sammy 1 st

Produkter
(logga in för att koppla)
Även om jag själv bara äger en kompakt och en NEX från Sony och trots att jag inte ger mycket för EISAs utmärkelser tycker jag det är trevligt att Sony får utmärkelser och därmed syns mer för massan. Detta kan ge ett dragplåster åt Sony och öka marknadsandelarna och konkurrensen och därmed gynna alla som är intresserade av att köpa fler fotoprylar till sitt system, vilket system man än må ha.

Jag är av den uppfattningen att tester är något som måste tas med en mycket stor nypa salt. Jag tycker det är roande att läsa tester av prylar jag redan äger eftersom jag känner till de produkterna och kan då avgöra hur väl underbyggd det aktuella testet är. Inte sällan skrivs det kommentarer och anmärkningar om produkter där svaret finns i manualen.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar