Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Eget inlägg i väska
- Trådstartare Gadgetboy
- Start datum
PIC-ke
Aktiv medlem
Menar du färdigskuret eller ska du skära till själv? Material och kunskap finns ofta på firmorna som tillverkar casar till ljud/ljus utrustning mm.Exempelvis http://www.hbc.se/ och http://www.spectrumcases.se/peli.htm
Damocles
Aktiv medlem
Holmberg är bra, jobbade i ett projekt där dom hade gjort specialboxar för datorer vi kuskade runt med. Men vet inte hur mycket det kostar.
Och ja, jag tycker fotoväskorna har så sladdriga remmar, så jag tänkte försöka sy inlägg själv till mina olika haglöfs tight pro väskor(medium + xxl).
Funtat på typ liggunderlag som man syr in i en nylonväv, och gör en innesäck med ram som går att droppa rakt ner i min medium, eller xxl med tillsats.
Och ja, jag tycker fotoväskorna har så sladdriga remmar, så jag tänkte försöka sy inlägg själv till mina olika haglöfs tight pro väskor(medium + xxl).
Funtat på typ liggunderlag som man syr in i en nylonväv, och gör en innesäck med ram som går att droppa rakt ner i min medium, eller xxl med tillsats.
quarc
Aktiv medlem
Har aldrig sett något sådant på marknaden tyvärr. Jag gjorde en egen lösning till min Arcteryx-ryggsäck som jag brukar ha på mina långresor. Sydde en väska med några fack i svart fleece (mjukt och elastiskt) som förstärktes upp med plastremmar. Dubbla kardborrebad längs ena kanten (en hona en hane) göt att kan kan sätta fast den direkt under locket (det finns ett kardborreförsett lock som håller ryggplatta på plats). På det viset så kommer jag enkelt åt kameran som ligger högt upp i säcken. Nackdelen är ju att skyddet av kameran är begränsat. Om någon har hittat något bättre på marknaden så berätta gärna.
/P
/P
divander
Aktiv medlem
För några år sedan hade Tatonka en "fotoinsats" för ryggsäkar. Men jag tror inte att de har den kvar. Den passade ryggsäkar som är byggda likt de flesta fotosäkarna med ett "baklock" (ex Haglöfs "Tight"). Jag tillverkade en gång en liknande insats av liggunderlag och nylontyg. Det var inte alls svårt och den blev riktigt bra.