Annons

Egen personlig fotoväst - var ska jag leta?

Produkter
(logga in för att koppla)
Hejsan!

Jag undrar om man kan köpa sin egen personliga fotoväst någonstans? Med fotoväst menar jag en sådan väst där det står t.ex. "FOTO", sitt eget namn och/eller namnet på den hemsida där man lägger upp sina bilder.

På en del av dem sportarrangemang jag är på är det ibland svårt att få tag på en lånad väst i tid innan det hela börjar.

Finns det något företag man kan kontakta ang. detta?

Motorsport-Filip skrev:
Hejsan!

Jag undrar om man kan köpa sin egen personliga fotoväst någonstans? Med fotoväst menar jag en sådan väst där det står t.ex. "FOTO", sitt eget namn och/eller namnet på den hemsida där man lägger upp sina bilder.

På en del av dem sportarrangemang jag är på är det ibland svårt att få tag på en lånad väst i tid innan det hela börjar.

Finns det något företag man kan kontakta ang. detta?

Knata in hos valfri firma som sysslar med profilkläder, finns minst en i varje stad ;)

http://gulasidorna.eniro.se/query?what=cs&search_word=profilkl%E4der&geo_area=%F6sterg%F6tland

Ett budgetalternativ kan ju vara att helt enkelt göra sin egen text med hjälp av "stryka på-papper", en bläckstråleskrivare och ett strykjärn :)

Om du vill ha ditt namn mm broderat på en neutral väst kan du gå till en större ridsportbutik. De eller deras leverantörer har ofta datorstyrda brodyrmaskiner som orkar med kraftigare tyg t ex på hästvojlockar och -schabrak (det tjocka tygstycket under sadeln).

På större hästarrangemang som Falsterbo Horse Show har leverantörerna brodyrmaskinerna på plats och broderar medan man väntar. Det går snabbt, blir snyggt och jag vill minnas att det dessutom är ganska billigt.

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto