Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Efterlysning Fotograf

Produkter
(logga in för att koppla)

fru jenny

Ny medlem
Hej
Vi söker fotograf som utanför Stadshuset i Sthlm den 3/9-05 kl.16.30 lånade oss sin kamera. Vi hade egen fotograf men hans film drogs in när han skulle sätta in en ny så att han fick låna en kamera från denna fotograf som stod utanför Stadshuset.Tyvärr så glömde han spara fotografens tel.nr. och namn så nu står vi med en endaste bild på bara mig och min make. Alla tips på hur man kan hitta fotografen utan att veta hans namn och bostadsort välkomnas.

Tänkte säga nåt dumt, typ nästa gång du gifter dig.... men insåg sen att det kanske inte händer igen så jag slopar resten av den meningen..

Vet fotografen eller ni vad för kamera, signalement på fotografen e.t.c kanske det ökar chanserna att skriva det med?
Hoppas det löser sig iaf. Lycka till i jakten!

PS. Det var tyvärr inte jag. DS.

Vi har både annonserat i DN och Stockholm City men fortfarande inte fått nåt svar. Kamertypen är vi osäkra på men fotografen var en kille i 25-års åldern, lite längre hår (normal frisyr) över pannan, såg trevlig ut. Det inte mycket till beskrivning men tyvärr så har inte nån av våra gäster fått honom på bild heller.

Vi har fotrfarande inte hittat fotografen.Börjar nästan tappa hoppet men han har så fina bilder på oss i sin kamera så därför ger vi inte upp ännu.

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto