Annons

Efterlysning - fotograf på Regementets Dag

Produkter
(logga in för att koppla)

white_cheese

Aktiv medlem
Den 1 oktober var det Regementets Dag på regementet i Halmstad. De hade musikkår som spelade, landshövding som pratade, motorcyklister som showade - och såklart en fotograf som sprang omkring fritt och gjorde mig (som stod utanför avspärrningarna) lite avundsjuk.
Nu funderar jag bara på om denne fotograf råkar vara med här på Fotosidan och känner igen sig... för i så fall har jag några foton av dig "in action" som du kanske skulle tycka vore roliga att ha. (Oftast håller ju vi fotografer oss på "rätt" sida av kameran).
Hör av dig i så fall! =)
 
Det är förvisso inte alls omöjligt att det var han som jag fotade, men inget av fotona på hemsidan är tagna från de vinklar där jag såg honom... så jag misstänker att det är någon annan.
De foton från föreställningen som finns på hemsidan är liksom tagna "bakifrån", och ur en inte särskilt bra vinkel, medan han stod på första parkett, och t.o.m. sprang ut på planen ända fram till grupperingen.
 
Hej Anna!

Eftersom jag känner Mats Sander mycket väl skall jag fråga om det möjligen var honom du såg eller om han vet vem det var. Mats är informationschef så det är ju inte helt omöjligt att han har koll på det, även om det vid sådana tillfällen finns många med kamera. Det kan ju vara någon från lokaltidningen t.ex.

Har du någon beskrivning på fotografen får du gärna maila mig den, jag känner en hel del folk i garnisonen. Skicka i så fall via mailfunktionen på min profilsida.

MVH

Arne

edit: ups, läste dåligt, såg nu att du har foto. Maila över ett sådant så skall jag se om jag kan hjälpa dig. Det blir ju lättare med foto.. :)
 
Senast ändrad:
Världen är liten. =)
Jag har mailat dig nu i alla fall.

Jo, det är klart att det kan vara nån från lokaltidningen, eller t.o.m. en stolt förälder som kom på tanken att fråga om han fick komma innanför avspärrningarna. Men även dylika kan ju dyka upp här på fotosidan. ;)

Han hade inget vitt objektiv i alla fall... ;)
 
Om jag inte minns helt fel så var det Hallands nyhters fotograf som sprang omkring innanför avspärrningsbanden
 
Hej Anna!

Jag lyckades titta på din bild, sen kraschade min mail... :(

Men...jag känner själv fotografen på bilden, det är en kille som jobbar i garnisonen.

Jag hör av mig när min mail kommit igång igen..

MVH

Arne
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.