Advertisement
ANNONS
Annons

Efter 1D Mark II N?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jo, visst är det så.

Men man kan inte både ha kakan och äta den, och jag prioriterar bildkvalitèt.
Detta är vad jag rekommenderar som uppgradering vad gäller bildkvalitèt inom budget.
Har haft båda båda kamerorna och hade jag bara fått välja en hade det lätt! blivit 5D:n.
Därav mina egna tankar och rekommendationer.
Men sedan är det upp tll var och en vad den prioriterar, snabbare och brusig eller långsammare och bildkvalitèt på höra ISO.
Med sin budget måste han ge upp lite på sin Gilla lista.

/Julle.

Jo, visst är det så.

Men man kan inte både ha kakan och äta den, och jag prioriterar bildkvalitèt.
Detta är vad jag rekommenderar som uppgradering vad gäller bildkvalitèt inom budget.
Har haft båda båda kamerorna och hade jag bara fått välja en hade det lätt! blivit 5D:n.
Därav mina egna tankar och rekommendationer.
Men sedan är det upp tll var och en vad den prioriterar, snabbare och brusig eller långsammare och bildkvalitèt på höra ISO.
Med sin budget måste han ge upp lite på sin Gilla lista.

/Julle.

Håller med.

Det kan ju också vara så (vilket är vad jag tror) att den kamera han har faktiskt är den bästa inom hans budget givet hans preferenser.

Tack så jättemycket för allas svar och funderingar! Jag kommer att göra som ni föreslår och fortsätta spara fram tills sommaren börjar ta fart iallafall. Förhoppningsvis kan jag då köpa en lite billigare 5D Mark II eftersom att Mark III förhoppningsvis har släppts och sänker andrahandsvärdet på Mark II:an nån tusenlapp ;-)

Tack och åter igen tack!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar