Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

EF 75-300/4-5.6 i Närheten av Helsingborg, + andra billiga tele-zoomar?

Produkter
(logga in för att koppla)

Jeppe

Aktiv medlem
Hejsan allihopa.. Ska göra ett konvertertest mellan ett antal olika konvertrar. Skulle behöva ha tag i ett 75-300/4-5.6 som referens. Konvertertestet kommer som en artikel här på sidan.

Kommer att köra olika konvertrar på ett Sigma 70-200/2.8 och kommer att ha ett EF 300/4L och då förhoppningsvis ett EF 75-300/4-5.6 som referens.

Någon som känner sig manad att ha tid att låna ut sin glugg en dag?

Hör av er till mig.

Mvh

Jeppe

Låter spännande, tyvärr kan jag inte låna ut något glugg men jag ser fram emot att se resultatet av ett sånt test.

Hoppas du publicerar det. Jag tror att många gärna skulle vilja se hur mycket sämre en billigare glugg egentligen är.

EF 75-300 är ordnat. Skulle vara roligt med en superzoom (28-300) och ett riktigt budget.. soligor 100-400 oxå..Någon gång i Januari månad.. Högst en dag. Ni får gärna vara med :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar