Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

E-post inställningar.

Produkter
(logga in för att koppla)

mindwipe

Aktiv medlem
Skulle det inte vara bra om man kunde välja vilken typ av bevakningar man vill ha mail från ?
Jag har märkt att om man t.ex. är aktiv i flera diskussioner samtidigt så blir det väldigt många mail till slut. Skulle kanske vara bra om man kunde välja vad man vill ha "mailbevakning" på, typ inte diskussioner men kommentarer och bilder osv...
 
Kolla knappen Inställningar ett par centimeter upp. Där kan du ändra defaultvalet att bevakning alltid slås på automatiskt. Sen när du gjort det klickar du på bevakningar och rensar bort dem du är less på.
 
jimh skrev:
Kolla knappen Inställningar ett par centimeter upp. Där kan du ändra defaultvalet att bevakning alltid slås på automatiskt. Sen när du gjort det klickar du på bevakningar och rensar bort dem du är less på.

Jag har sett den, men jag vill ha automatiska bevakningar så dom hamnar i min lista men jag vill inte ha ett mail varje gång det har hänt något i diskussionen.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.