ANNONS
Annons

Durst m370 b&W

Produkter
(logga in för att koppla)

kiin

Ny medlem
Hejsan!!

Kom över en Durst M370 b&w framkallningsmaskin här för ett tag sen, är sugen på att fixa ett litet mörkerrum i min garderob hemma.
Har framkallat lite förut på skolan, så vet hur de går till, men just nu känner jag mig bara förvirrad hur jag ska få fixat ihopp allt så att det är redo att andvändas.

Så om någon har nå bra tips till mig så hade jag varit vääääldigt tacksam.

Finns det nå bra hemsida där man kan köpa timer, vätskor m.m

Har jag glömt nå om jag tänker på att mörklägga rummet, byta lampa (eftersom den itne verkar funka) fixa en timer, 3 baljor, röd lampa, framkallningsvätska, fix och stopp, nån pincett liknande att ta bilderna med, nå dunkar att hälla ut alla kemikalier i (kan man hälla ut allt i en och samma, eller ska man hälla ut dessa var och för sig, kunde man inte recekulera nån vätska, och var det inte en vätska som egentligen bara var vatten och ättika. (lite ringrosslig..var ett par år sen :) ) sen eftersom jag inte kommer ha vatten indraget i rummet så undrar jag lite vad ni tycker om detn här sista delen med vattebada fotona, kan man fixa en liten större balja och framkalla några för att sen ta en pause och gå ut och lägga dom i ett vattenbad me rinnande vatten i slasken i köket?? Eller vad tror ni om min förenklade lösning på att fixa mörker rum i min garderob :)
Papper har jag, men eftersom jag inte är så insatt i vilka som e bäst till vad så e jag glad för tips, några speciellt bra om man vill ha lite mjuka toner, och lite kornigt
Nå bra tips om vart man kan införskaffa sig detta?

Ehum..vilken massa av frågor, sorry..Nu blev de bara att jag vräkte ur mig allt!! Ja ja hoppas att nån känner sig taggad ändå på att ge mig lite tips :)

Tack tack tack!!!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar