ANNONS
Annons

Duger någon av dessa?

Produkter
(logga in för att koppla)
Om nu länkningen fungerar så har du länkat till riktigt dyra laptops, båda har i7 dvs fyrkärning.

Jag skulle säga att det funkar från i5 och 8GB allt från det fungar bra. Sedan så skulle jag tro att du kan hitta någon billigare med i7 och 8GB från kanske 7000:- i 13.3-14".

Själv för jag 13.3" och extern skärm och det fungerar utmärkt, jag har utökat skrivbord så jag använder laptopens skärm för sidoaktivteter och använder också dess tangentbord.

Dock så kan jag enbart kalibrera in en skärm rätt, så när båda går så är det den externa som är riktig och drar jag ut den externa så verkar det som kalibreringen på laptopen fungerar rätt, lite underligt

Om du inte har ett mycket stort behov av att ta med dig datorn så köp en stationär PC. Du får mer dator för pengarna, du slipper köpa en extra skärm och du kan uppgradera den framöver när prestandan börjar tryta. Jag har både en stationer och en laptop, men ska jag vara ärlig, laptopen används mest hemma och på resa typ 1 -2 ggr per år, jag tror många överskattar nyttan med laptop och glömmer nackdelarna.

De kommer duga alldeles utmärkt. Det är däremot en rejäl slant för en laptop, om det är befogat är ju upp till dig. I o m att du kommer använda separat skärm mestadels av tiden så skulle jag tänka en eller två gånger på Leifs råd. För samma peng så får du en stationär dator med mycket mer prestanda och flexibilitet. Kanske även en budgetlaptop/platta att ta med då mobilitet är av vikt.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar