Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Dubbla Minolta blixtar 5600HS (D) till D7D
- Trådstartare Odden
- Start datum
Anddje
Aktiv medlem
Är du säker på att du ställt in dem rätt? Det ska fungera alldeles utmärkt.
210kr låter lite dyrt tycker jag, du kunde prutat ner till 200 iaf
Edit: Är du helt säker på att det är 5600 HS(D)? Frågar för säkerhets skull bara, är det egentligen 2 5400HS du har så är dom i stort sett värdelösa med 5D/7D.
210kr låter lite dyrt tycker jag, du kunde prutat ner till 200 iaf
Edit: Är du helt säker på att det är 5600 HS(D)? Frågar för säkerhets skull bara, är det egentligen 2 5400HS du har så är dom i stort sett värdelösa med 5D/7D.
Odden
Aktiv medlem
Det är 2st Minolta program flash 5600HS (D)
Japp skall ha ställt in dom rätt men får nog mixtra lite
Köppte en låda med massa bråte iden tex ett gammelt minoltahus i botten på den lådan låg den
antagligen har dom laggt alla fotoprylar isamma låda Auktionen var efter en gammal lumpsamlare
Bild på den
Japp skall ha ställt in dom rätt men får nog mixtra lite
Köppte en låda med massa bråte iden tex ett gammelt minoltahus i botten på den lådan låg den
antagligen har dom laggt alla fotoprylar isamma låda Auktionen var efter en gammal lumpsamlare
Bild på den
Bilagor
KGS
Aktiv medlem
men sluuuuta... jag blir så avuuuuundsjuk... tror det står i manualen till blixten hur man kopplar dem, du kan välja olika Channels eller nåt sånt, hade ett kort tag min 3600 o 5600 samtidigt, då fick jag dem att blixtra samtidigt från olika håll... mycket lustiga effekter fick jag till, men nu vet jag bättre vad jag vill göra o ångrar att jag dumpade iväg min 3600:a
Har du nån manual?
Har du nån manual?