Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dubbelexponering med F90?

Produkter
(logga in för att koppla)

calle.

Aktiv medlem
dubbelexponering.

hur gör jag en dubbelexponering med min f90. ta allt från början jag känner mig helt ute och seglar. någon som kan och vill hjälpa.

ok men manualen har jag. så det står altså där hur man ska göra. hmm. ska kolla direkt.

har läst igenom manualen två gånger nu och hittar inget. betyder det att f90 inte klarar dubbelexponering. någon som vet något just om den modellen.

Kan vara så att den inte har den funktionen. Kommer inte ihåg om detta var en av de funktioner som tillkom på F90X-modellen.

Ps. Ändrade rubriken lite, kanske någon som vet kan svara mer exakt då.

ja tack för det. finns det ingen möjlighet att modda lite eller pilla med nått så att det skulle funkja.

Jag tror att man måste ha ett databakstycke. Är ägare till en F90X och jag har för mig att det står i manualen att man måste ha ett databakstycke.
Mvh Daniel

jo jag har ett mf26 och så läste jag den manualen för några dagar sedan så jag hittade det men tack för hjälpen ändå:D.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar