anders.bengtsson.509
Aktiv medlem
Börjar bli tjatigt. Den publicerade bilden visar inte på något sätt hur mycket vatten jag fick på mig. Den är tagen precis innan jag hann reagera. Och ni som inte var där, men ändå snackar om "lite stänk": Jag blev Sjöblöt! Genomvåt! Eller vilka ord nu som fungerar bäst....
"Vattumannen" har alltså, för de som inte orkat läsa, bett om ursäkt, och sagt att han agerat tokigt. Detta har jag till fullo accepterat. Tankeställare? Nä, varför det? En gång på tiotusen är vettiga odds för att fortsätta med sånt jag tycker om. Men ni som planerar bakhåll med era slangar (någon ville ha hett vatten i sin slang) kan ju fortsätta och reta upp er på "orättvisor" för medborgare på allmän plats. Det kan inte jag göra något åt.
Till sist (igen) Flertal försök har gjorts att avsluta tråden. Det här är ett av dom...
Dumt att avsluta nu utan att vi fått veta facit hur det blev med det begångna "brottet", bara för att "galningen" som "misshandlade" dig och som "inte har alla hönsen hemma" bett om ursäkt läggs inte en brottsutredningen ned och det hade varit intressant att få veta om det går vidare till åtal och fällande dom.