Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dom kunde förr också

Produkter
(logga in för att koppla)
hej
tackar
Men frågan är om det inte var förr man kunde nått, idag är det ju tämligen automatiskt och kör man film är det bara ett fåtal som kör hela processen själv.

Roine

roinek skrev:
hej
tackar
Men frågan är om det inte var förr man kunde nått, idag är det ju tämligen automatiskt och kör man film är det bara ett fåtal som kör hela processen själv.

Roine

Det är väl ingen som gör hela processen själv längre, jag laddar mina egna kassetter med råfilm och framkallar själv hemma men erkänner villigt att i princip allt jag handskas med är halvfabrikat, jag har alldrig ens funderat över att blanda egen emulsion tex.

;-)

Tur det, kemikalieinspektionen kanske jagar dig annars ju

Har ju en hbl o em Mamiya med 120 film, börjar bli tungt hitta de som processar svart/vitt ju

Roine

roinek skrev:
;-)

Tur det, kemikalieinspektionen kanske jagar dig annars ju

Har ju en hbl o em Mamiya med 120 film, börjar bli tungt hitta de som processar svart/vitt ju

Roine

Ska soppa min första 120-rulle om en liten stund...:)

Har varit ute och testat Ikoflexen jag köpte förra veckan.

ANNONS