Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Diskussioner försvinner?

Produkter
(logga in för att koppla)

KanonCanon

Aktiv medlem
Är det jag som går i nattmössan eller försvinner det inlägg?

Vad hände med den mycket intressanta diskussionen om oss "slappa" digitalfotografer då? :cool:

Peter_o skrev:
Är det jag som går i nattmössan eller försvinner det inlägg?

Vad hände med den mycket intressanta diskussionen om oss "slappa" digitalfotografer då? :cool:

det verkar som om han skämdes :D undrar oxå..:confused:

Jag var alltså inte ironisk.
Ok?

Har man dragit igång en diskusson får man väl stå för den, eller?

Försvunnen debatt

Undra också vart min diskussion tagit vägen?
Den om hur lata digitalfotografer är?
Råka jag radera den?
OOOPS!
Var ej min mening; då startar jag den igen!
Nå hur går det med era pixel lådor?
Blir det någon upplösning?
Hahaha!

Analoga hälsningar/Jim:D :p :cool:

Det var ju här jag hittade era frågor om vart min diskussion tagit vägen, jag råkade radera min diskussion ja.
Så om du undrar vart min diskussion tagit vägen, fråga inte här gör det under teknik/praktik ok?:cool:

Jimbo skrev:
Det var ju här jag hittade era frågor om vart min diskussion tagit vägen, jag råkade radera min diskussion ja.
Så om du undrar vart min diskussion tagit vägen, fråga inte här gör det under teknik/praktik ok?:cool:
Jag har aldrig frågat var din diskussion tog vägen. Jag undrade om du hade raderat den.
Ge mig gärna en länk till "Teknik>praktik" som passar forum-diskussioner.

"Digitalt" diskuterar du på "Utrustning och teknik>Digitalt".

Calle S skrev:
Jag var alltså inte ironisk.
Ok?

Japp..det kunde man ju tycka :D har raderat en själv..eftersom den visade sig vara onödig att ha kvar..(angående avtonat gråfilter) det fanns redan flera liknande..tror ingen blev upprörd av det dock :D

kim99x skrev:
har raderat en själv..eftersom den visade sig vara onödig att ha kvar..(angående avtonat gråfilter) det fanns redan flera liknande..tror ingen blev upprörd av det dock :D
Nä, det tror inte jag heller. Men jag tycker att sådant hör till webadmins uppgifter.

----------------------
Ja, helt klart!

Ehh.. jag har raderat en också men det var bara för att jag antagligen var olaglig och skannade några gamla vitsar från en gammal larson tidning... :D

Sorry larson! men min hjärnkapacitet räckte inte till och jag glömde bort att det antagligen var lite copyright på det.. :p

--------------------------
Men jag tycker att sådant hör till webadmins uppgifter.
--------------------------
Det hade nog varit det bästa! :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar