Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

din favorit på fotosidan

Produkter
(logga in för att koppla)
Finns mycket att välja på...

Den här tycker jag är ruggigt bra.

En annan favorit hittar jag just nu inte, men kan beskriva:

Ett bröllopsfoto, kvadratiskt format, sepiatonad (vill jag minnas...). Bilden är tagen uppifrån en höjd och visar paret som går bortåt längs en grusväg, som slingrar sig bortåt i landskapet. Brudgummen leder en cykel, tror jag...

Om någon hittar bilden och länkar till den blir jag glad.

En annan bild som är grymt bra är denna, även om den ligger på annan sida än fs...

mvh Janne
 
Fotografi som håller. Har inte gått igenom alla bilder, men det kan säkert finnas andra som är lika bra som denna. Det är något odefinierbart, som jag inte kan beskriva med ord i denna bilden. En känsla som bara infinner sig när jag betraktar bilden och som får mig att fastna för den och återkomma till den. En känsla av hopp, stolthet och trygghet i allt elände (hur konstigt det nu kan verka). En del bilder är bra vid första intrycket men sedan tröttnar man på dem. De man inte tröttnar på (gäller även ens egna) är bra.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.