mathildan
Ny medlem
Jag har försökt hitta en bra, billig, begangnad digitalkamera genom att läsa olika tester, diskussioner, produktinfon på internet, men man blir inte klok! På ena sidan tycker de att den digitalkameran är inte så bra, på nästan tycker dom den är bra osv. Vad är bra och inte bra? Har varit intresserad av en Nikon coolpix 3500, vilket har fått bra recension på många ställen, men då blir jag tveksam iom. att många skriver att den har dåligt batteri. Samma med Nikon coolpix SQ. Är det någon som har dessa kameror, vad anser ni? Vad är bättre att ha för batteri i, sådana li-lion (eller vad de heter) eller uppladdningsbara AA, AAA? Jag vet att sådana AA är bra för att man kan köpa nya på macken om det skulle krisa sig, men i övrigt, vilka håller längst?
Sen undrar jag om det är dumt att köpa en 1-2 år gammal kamera? Förutom att utveckling går framåt, har de börjat bli sämre då eller?
Sen undrar jag om det är dumt att köpa en 1-2 år gammal kamera? Förutom att utveckling går framåt, har de börjat bli sämre då eller?