Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Digitalkamera igen..
- Trådstartare Jokke
- Start datum
Görant
Aktiv medlem
Nikonkamerorna ser rätt sköna ut därvidlag - 4500, 5700 med ett grepp till höger - och ändå inte för klossiga.
Har aldrig provat ngn. dock. Men med dom små Fuji kamerorerna misstänker jag att det kan bli skakigt. Vore ballt med en, där man körde zoomen manuellt... Finns det?
/Göran
Har aldrig provat ngn. dock. Men med dom små Fuji kamerorerna misstänker jag att det kan bli skakigt. Vore ballt med en, där man körde zoomen manuellt... Finns det?
/Göran
Jokke
Aktiv medlem
hum hum.. svårt detta. Det verkar som jag blivit fäst vid Konican 5Mpix och Olympusen c50, men eftersom konican bara säljs i expertbutiker så har jag haft svårt att få "känna" på den liksom starta den kolla i menyerna och så vidare. På det stället som jag skall köpa olympusen funkar det fint.. inga problem där med batterier od. Hur är det igentligen, är jag onormal och begär jag för mycket av expert när jag vill testa kameran?
Så frågan består.. C50 vs KD 500Z
/jocke
Så frågan består.. C50 vs KD 500Z
/jocke
Görant
Aktiv medlem
Att välja vilken kamera att köpa är bland det roligaste som finns... Leta upp recensioner, kolla data, läsa blaskor, fundera på vad man verkligen behöver o.s.v... Brukar till slut bli lite stressigt - och så slår man till... Min favorithobby faktiskt - men lite dyr i längden
/Göran
p.s. "Slog till" i fredags och har nu en S45 + en i950 att undersöka - lära mig. Bara att öppna kartongen och försiktigt ta ur handboken är sann glädje. Det är alltså inte sant som Thorsten Ehrenmark påstod att: All glädje utan rotmos är konstlad glädje
d.d.
/Göran
p.s. "Slog till" i fredags och har nu en S45 + en i950 att undersöka - lära mig. Bara att öppna kartongen och försiktigt ta ur handboken är sann glädje. Det är alltså inte sant som Thorsten Ehrenmark påstod att: All glädje utan rotmos är konstlad glädje
d.d.