Maverick28
Aktiv medlem
HAr en enkel fråga.. Om man vill ah en digitalkamera mellan 6000 och 7000 vad skall man välja???
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Enkel? En ganska intetsägande fråga skulle jag vilja påstå, typ "Jag har pengar, vilken bil ska jag köpa?..."Maverick28 skrev:
HAr en enkel fråga.. Om man vill ah en digitalkamera mellan 6000 och 7000 vad skall man välja???
Linmajon skrev:
Enkel? En ganska intetsägande fråga skulle jag vilja påstå, typ "Jag har pengar, vilken bil ska jag köpa?..."
Du får nog specificera lite mer, vad du ska ha den till, resor, fester, barn, sport etc. och vilka erfarenheter du har.
helt överens..den ger helt klart mest för pengarna..kanonkamera! och då får du pengar över till minneskort..makrokonverter..telekonverter..Jago Svensson skrev:
Jag har en Olympus Camedia 2100UZ. Är mycket nöjd med den.. 10X zoom + bildstabilicering.
Har sett att de har specialpris på den just nu.. 4995:- har jag sett på flera ställen. Det som talar emot är 2,1mpixel med detta duger förvånansvärt bra enligt mitt tycke.
//Jago
Linmajon skrev:
Visst måste man säga att Olympusen är prisvärd, men jag tycker jag ser den överallt på stan. Den är nog ganska lätt att få tag på.
Nej usch, Det monstret? Fotobranschens psykologer har fortfarande problem med att förklara hur Minolta kunde släppa den klumpen för ett par år sedan, och till det priset...Jago Svensson skrev:
hej.. såg just att cyberphoto.se hadde ett specialpris på en Minolta RD3000
skulle köpt den direkt ifall jag hadde pengar.
utbytbar optik för 7995:-
kolla in den på www.cyberphoto.se
//jago