Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Det går trögt

Produkter
(logga in för att koppla)

acke

Avslutat medlemskap
Jag har ovanligt trög sirap på Fotosidan just nu. Inga surfproblem i övrigt. Nåt på gång?
 
Jag kör över ett trött modem från stugan, men tycke inte det verkar segare än något annat - lasten på servern är inte heller hög.

(Det finns iofs några komplexa SQL-frågor vid tex bildsökning som kan låsa andra sökningar i databasen en stund - men det ger bara temporär tröghet, när frågan är klar släpper det.)
 
Njae... här går det så fort det kan! (ISDN 64mbit). Men i gårkväll rekade jag att det var extremt slött med mitt (ADSL 500mbit) hemma.

Vad har du för uppkoppling ?

// Martin
 
Anderzon skrev:
Njae... här går det så fort det kan! (ISDN 64mbit). Men i gårkväll rekade jag att det var extremt slött med mitt (ADSL 500mbit) hemma.

Vad har du för uppkoppling ?

// Martin

Ahaha... ADSL med 500Mbit!? Det skulle jag vilja se... du menar såklart 500Kbit! =) Samma med ISDN...ska vara 64Kbit.

Här går det bra, har 2Mbit ADSL o hemma flyter det fint med BBB 10Mbit... allt laddar lika snabbt som vanligt =)
 
Hej

Jag upplever det som ovanligt trögt de senaste dagarna samt att ibland uteblir mailet om uppdaterade trådar.

Roine
 
Jag sitter hemma och kör över modem. Det är alltid trögt, men idag på förmiddagen har det varit sju resor värre än vanligt.

Fast det spelar ingen roll just nu. Jag tänker ägna mig åt mygg isf datorer närmaste veckan. Ha de'!
 
Cane skrev:


Ahaha... ADSL med 500Mbit!? Det skulle jag vilja se... du menar såklart 500Kbit! =) Samma med ISDN...ska vara 64Kbit.

Här går det bra, har 2Mbit ADSL o hemma flyter det fint med BBB 10Mbit... allt laddar lika snabbt som vanligt =)



Sorry ... det lär nog som sagt dröjja en liten stund innan telia når dit : )
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.