Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Det går trögt
- Trådstartare acke
- Start datum
På jobbets lina med Mac går det alltid segt, så jag märker ingen skillnad.acke skrev:
Jag har ovanligt trög sirap på Fotosidan just nu. Inga surfproblem i övrigt. Nåt på gång?
Jag kör över ett trött modem från stugan, men tycke inte det verkar segare än något annat - lasten på servern är inte heller hög.
(Det finns iofs några komplexa SQL-frågor vid tex bildsökning som kan låsa andra sökningar i databasen en stund - men det ger bara temporär tröghet, när frågan är klar släpper det.)
(Det finns iofs några komplexa SQL-frågor vid tex bildsökning som kan låsa andra sökningar i databasen en stund - men det ger bara temporär tröghet, när frågan är klar släpper det.)
Cane
Avslutat medlemskap
Anderzon skrev:
Njae... här går det så fort det kan! (ISDN 64mbit). Men i gårkväll rekade jag att det var extremt slött med mitt (ADSL 500mbit) hemma.
Vad har du för uppkoppling ?
// Martin
Ahaha... ADSL med 500Mbit!? Det skulle jag vilja se... du menar såklart 500Kbit! =) Samma med ISDN...ska vara 64Kbit.
Här går det bra, har 2Mbit ADSL o hemma flyter det fint med BBB 10Mbit... allt laddar lika snabbt som vanligt =)
Sinuslinus
Aktiv medlem
Helt okej just nu men för ett tag sen (läs en vecka) var det olidligt.
avlsutad110823
Avslutat medlemskap
Hej
Jag upplever det som ovanligt trögt de senaste dagarna samt att ibland uteblir mailet om uppdaterade trådar.
Roine
Jag upplever det som ovanligt trögt de senaste dagarna samt att ibland uteblir mailet om uppdaterade trådar.
Roine
Anderzon
Aktiv medlem
Cane skrev:
Ahaha... ADSL med 500Mbit!? Det skulle jag vilja se... du menar såklart 500Kbit! =) Samma med ISDN...ska vara 64Kbit.
Här går det bra, har 2Mbit ADSL o hemma flyter det fint med BBB 10Mbit... allt laddar lika snabbt som vanligt =)
Sorry ... det lär nog som sagt dröjja en liten stund innan telia når dit : )
Paragrafryttaren
Aktiv medlem
Cane skrev:
Nej, nej, nej... Nu har du missuppfattat det här...
Han pratade ju om millibit... ;-)