Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Den felplacerade korven

Produkter
(logga in för att koppla)
Haha! Snyggt jobbat Jaroslaw. Måste säga att jag var spänd över att se hur du skull lösa det problemet. Du lyckades med bravur! =)

Är jag jobbig om jag säger att jag vill ha falukorv med fototryck på? Valfritt motiv.

Nu har jag tagit en bild igen och det är hopplöst. Tyvärr så såg jag efter att revbensspjället (i mitt tycke) förstör hela bilden. Kan man rätta till det på något sätt eller är beskärning av bilden det enda sättet? Hur skulle ni gjort?

Bilagor

• ribbs.jpg
    ribbs.jpg
    79.3 KB · Visningar: 1,044
fringie skrev:
Nu har jag tagit en bild igen och det är hopplöst. Tyvärr så såg jag efter att revbensspjället (i mitt tycke) förstör hela bilden. Kan man rätta till det på något sätt eller är beskärning av bilden det enda sättet? Hur skulle ni gjort?

Jag hade nog gjort en potatisbit av revbensspjället med hjälp av ett justeringslager för färgbalans med lagermask.

Ett litet snabbt exempel :)

Bilagor

• ribbsbj.jpeg
    ribbsbj.jpeg
    24.5 KB · Visningar: 1,019
Guud.. vet att detta är en förskräcklig gammal tråd. Men såhär mkt har jag inte skrattat på länge, jag gråter!

ANNONS