ANNONS
Annons

Del i studio alternativt hyra in sig

Produkter
(logga in för att koppla)

MartinaE

Avslutat medlemskap
Hej, har läst lite olika foruminlägg om intresse för att hyra eller ta del i studio. Jag tycker inte att dessa har lett mig någonvart varpå jag lägger in ett eget inlägg.

Jag vill ha möjlighet att hyra in mig i studio (stockholms innerstad alt. närförort) vid uppdragsfotograferingar. Jag söker efter en ljus och rymlig (högt i tak) studio med tillbehör (blixtar, softbox, paraplyer, ljusbord, backdrops etc). Extra plus skulle vara om det finns mellanformatkamera att tillgå. Extra Extra plus är såklart ett pris som är rimligt.

Hör gärna av er med tips (som gärna leder någon vart) för det skulle emottagas mycket tacksamt.

Tack på förhand! ME

jag har också kollat lite på det, men mest för att hyra för några timmar åt gången! Dom här annonserar på fotosidan http://possum.se/studio/
dom har två studios. en på 30kvadratmeter för 600:- i månaden(tror jag att det var).den större vet jag inte hur stor den var och vad den kostar.

vad det kostar eller om det ens går att hyra per timme vet jag inte.

studio

studio
jag ha en studio i halmstad som är inte världens bäste men rått så bra som jag ha hyrt ut ibland och ta 250 kr i timmen eller 750 för fyra timme, en hel dag skulle jag kommer överens om men sällan nån behöver det så lång- det kommer bara till en liten kostnad per meter för skadad fond(50 kr per meter)MEN inte precis en närort till stockholm!!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar