ANNONS
Annons

Decemberträffen - gatufotografering med julanknytning!

Produkter
(logga in för att koppla)
WFS) (Picture skrev:
Visst finns det plats! Hämtar dig där du bor. Klockan 10.00 får du stå utanför porten, för det är då jag kommer.

Då får jag se till att jag befinner mig på platsen i fråga vid tidpunkten, nämnd ovan.
=)

Sitter här och börjar vackla i mina tankar angående köp av en 350D. Har börjat snöa in på Dynax 5D och den verkar vara ett riktigt bra köp.
Har iofs canon 55-80 och Tamron 70-210 till min gamla EOS650 men det är ju inga dyra objektiv att skaffa i framtiden.
Är det nån i WFS som har några synpukter på detta?
Canon350D, Nikod D50, Konica Minolta Dynax 5D?

Senast ändrad:
Folk verkar ju lyriska över Dynaxen så det är nog bara att skaffa en sådan så kan du också stämma in i hyllningskören sedan. Priset verkar ju också bra!

WFS) (Picture skrev:
Priset verkar ju också bra!

Jo,kameran verkar ju väldigt bra.
dessutom så har Expert 10% på hela sortimentet nästa torsdag(tror jag det var) 6995-10%=6295:-
Känns som ett bra köp. Får suga på det en vecka till...
Julklapp till sig själv kanske =)

Fast det är svårare att hitta bra begagnadoptik till den än till Canon/Nikon och svårare att "växa" i.

Låter bra med bilplats om vi lämnar innerstan Hans:)

Fika, fika, fika! Ska på Laleh ikväll, får väl se om jag ska köra bil i morrn. Blir det lugnt i kväll finns det platser i min bil om vi ska ut till Alster, annars liftar jag gärna med nån annan:)

Ja, jag kommer till Värmlands museum klockan 11.00 den 4 december, så får vi se vad som händer:

1. Hans Svensson
2. Tommy Jansson
3. Lotta
4. Lina

Jag har åkt på en rejäl förkylning, men hoppas ju att jag blir bättre tills i morgon.. Fast är läget som idag blir jag nog hemma iaf, trots att jag hade sett fram mot gatufoto (eller vad det nu blir.)

Ska testa om whisky är rätt medicin och hoppas..

Alla håller tummarna för Lotta och att flaskan hjälper! :) Vi behöver ju inte vara så mycket utomhus om det skulle hjälpa dig att komma med Lotta? Värmlands museum, Alster (du kan checka av inför hängningen och vi andra kan fotografera när du gör det). Sen finns ju Bergvik också, om man vill. Det är jätteväldigt inomhus. Varmt och gott... där finns ju också bolaget om första flaskan tar slut.

Äh, vadå Tommy, tre personer är ju 300% mer än när man är ute och fotografera för sig själv. Jag tycker vi åker i alla fall, men jag kikar in här i tråden igen i morgon för att kolla upp så att jag inte blir helt ensam...

Kommer du, Lina? Ingen förkylning på gång, hoppas jag?

Jomen jag är med!!
Nånstans måste den där förbaskade inspirationen finnas..
Har suttit alldeles för många kvällar och helger hemma och glott på tv:n...
Och kan man tänka sig att DÄR finns det ingen inspiration =)

Jag tror ett glas var god medicin, nu har jag hopp:)

Men värre är ju att att den medicinen är rätt olämplig en söndasmorgon om det skulle vara medicinbehov då... Tar ett glas till för säkerhets skull nu så går det nog vägen iaf;)

Om inte så hör jag av mig på din mobil Hans, men jag tror det går om ni inte är rädda för en och annan nysning..

Nä, inte är jag rädd för en och annan nysning, inte. Det är ju ändå helt omöjligt att skydda sig mot förkylningar vid den här tiden på året (särskilt om man har barn på dagis) så förr eller senare så trillar man dit i alla fall.

Kul att medicinen verkade hjälpa! :)

Kommer inte.

Medicinen varade inte länge..
Så jag blir hemma. Med feber, frossa och snuva.
Testar om te kanske är bättre medicin idag.

(Slår en pling till Hans nu också.)

Det var ett herrans väder. Regn, snö och blask.
Men några bilder blev det i alla fall.
Lina och Hans intresserar sig för smide:

Bilagor

• forum-alsters-1.jpg
    forum-alsters-1.jpg
    39.8 KB · Visningar: 102
murdoc skrev:
Papparazzos... à la WFS.
Åh, VEM missade jag som råkade ut för dessa?;)

Kul att se lite bilder från dagen. Ser ut som ni hade trevligt.. (Var ni inne på konstutställningen och beräknade ytan åt mig med när ni ändå var där?;))

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar