Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Datortid på våren?
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
Graylingman
Aktiv medlem
Alldeles för mycket... även på våren.
//A
//A
andreasc89
Avslutat medlemskap
Eftersom jag sitter vid datorn i stort sett hela tiden från halv nio till halv tre i skolan så är man ju rätt trött på att stirra in i en skärm när man kommer hem.
Känns riktigt gött att komma sig ut på eftermiddagen även när det är mörkt och kallt. Skulle tippa på att folk i allmänhet sitter minst framför datorn på sommaren och mest på vintern.
Känns riktigt gött att komma sig ut på eftermiddagen även när det är mörkt och kallt. Skulle tippa på att folk i allmänhet sitter minst framför datorn på sommaren och mest på vintern.
raderadmedlem
Avslutat medlemskap
Jeppe skrev:
Mindre tid vid datorn........
(*Jo, Jeppe, du sitter mindre vid datorn, du gör det...det gör du...*)
Peppar peppar så passade jag på att gå ut en runda idag, trots blåst och allmänt tråkigt väder.. men lyckades ändå få en lyckad bild
3 timmar la jag idag..
He,he....Du har laptopen med på tur)
mvh Erik
emji
Aktiv medlem
raw efterbehandling oavsett årstid....
Jag fotar numera uteslutande i RAW så oavsett årstid krävs efterbehandling. Antal exponeringar är numera hyffsat jämt under hela året, så det lär bli åtskilliga timmar framför datorn även när "ljuset" kommer.....
Hälsningar Michael Jönsson
Jag fotar numera uteslutande i RAW så oavsett årstid krävs efterbehandling. Antal exponeringar är numera hyffsat jämt under hela året, så det lär bli åtskilliga timmar framför datorn även när "ljuset" kommer.....
avslutat_bj
Aktiv medlem
En timme mindre. Det fixade jag i söndags morse, vid halvtre-tiden.
pet
Aktiv medlem
-------------------------------------------------
Samma här fast tiden som jag tillbringar vid datorn blir ändå mindre..sitter inte och titta på bilder mm på nätet lika mycket under våren/sommaren..årstiden/årstiderna gör att man tillbringa och hitta på mer saker utomhus(dock individuellt,beroende på intressen mm).
-------------------------------------------------
Samma här fast tiden som jag tillbringar vid datorn blir ändå mindre..sitter inte och titta på bilder mm på nätet lika mycket under våren/sommaren..årstiden/årstiderna gör att man tillbringa och hitta på mer saker utomhus(dock individuellt,beroende på intressen mm).