Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Datorn hakar upp sig
- Trådstartare Mánadís
- Start datum
EJM68
Aktiv medlem
En dual core dator från 2008 skall klara av lite surfande, men en SSD lär göra susen. Jag uppgraderade nyligen min gamla desktop från 2007 som utrustats med en SSD som systemdisk. Den nya datorn har en 4771 processor och allt snabbare, men för vanligt surfande märks ingen skillnad.
Även lite mer RAM borde göra skillnad. Jag har 6 GB DDR2 RAM liggande som du kan få mot att du betalar transporten.
Även lite mer RAM borde göra skillnad. Jag har 6 GB DDR2 RAM liggande som du kan få mot att du betalar transporten.
T.Risberg
Aktiv medlem
Lysande
Så bra att den "återuppstod" ;-)
Ofta är kommentaren "Den är ju som ny" när jag gjort liknande "operationer" på gamla, trötta datorer.
För att surfa behöver man inte mer än en gammal 386'a lite xtra RAM å ett bra grafikkort sen lite inställningar i webbläsaren ;-) Synd att de är lite svårt att använda windows 98, då vore man ju virusskyddad också.
ThomasR
Det är väldigt snällt av dig, men jag tror jag klarar mig ett tag nu Städningen gjorde susen för stunden.
Så bra att den "återuppstod" ;-)
Ofta är kommentaren "Den är ju som ny" när jag gjort liknande "operationer" på gamla, trötta datorer.
För att surfa behöver man inte mer än en gammal 386'a lite xtra RAM å ett bra grafikkort sen lite inställningar i webbläsaren ;-) Synd att de är lite svårt att använda windows 98, då vore man ju virusskyddad också.
ThomasR