Mánadís
Aktiv medlem
Nya datorproblem... Sedan en tid tillbaka hakar min stationära dator upp sig mest hela tiden. Inga långa stunder, utan det är mer som att den fryser fast några sekunder åt gången. Tror bara det är när jag är ute på internet, eller det är bara då jag märkt det. Inga problem att se på Youtube och liknande utan det händer när jag t ex ska scrolla eller klicka någonstans. Det dyker inte upp några meddelanden och jag kan röra pilen hela tiden.
Datorn är en Acer Veriton M221, 32-bitar, AMD Athlon(tm) Dual Core Processor 5400B, 2GB RAM. Tror den är mellan 6-8 år gammal, men kan vara äldre. Har gjort virussökningar och sett till att det inte ligger för många filer på datorn. Tror ni det är något som går att fixa till någorlunda enkelt eller är det bara att skaffa ny?
Datorn är en Acer Veriton M221, 32-bitar, AMD Athlon(tm) Dual Core Processor 5400B, 2GB RAM. Tror den är mellan 6-8 år gammal, men kan vara äldre. Har gjort virussökningar och sett till att det inte ligger för många filer på datorn. Tror ni det är något som går att fixa till någorlunda enkelt eller är det bara att skaffa ny?