Inte för mig, jag är nog i det närmaste att betecknas som teknisk analfabet. Tittade precis på din introduktion till DT på tuben, och låt mig säga så här; Efter att ha haft Lr i nästan 8 år, har jag ännu inte riktigt förstått mig på att använda programmet till dess fullständiga potential, dels av nämnda anledning, dels för att jag tycker det är rätt tråkig (men nödvändigt), att redigera bilder.
Om dessutom materialet som skall till att redigeras inte är så mycket att hurra för, blir tröskeln att redigera (om möjligt) i mitt fall, ännu högre.
Men, eftersom jag är en snål j*vel, tänker jag inte köpa ytterligare programvaror (jag har så det räcker och blir över), utan jag får försöka lära mig att behärska DT och RT samt GIMP vad det lider, men risken är att jag hinner gå ur tiden, innan jag ens lärt mig en bråkdel av dessa programs kapacitet.
Tackar i vart fall ännu en gång för din tid och ditt tålamod för att du underlättar det hela något, för sådana som mig, och jag ser fram emot uppföljningen på tuben vad det gäller DT (har lagt till en prenumeration) ;-).
Allt gott !
// Tony.