Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Dags igen för gammalt uppslag??
- Trådstartare Sonnaren
- Start datum
Sinuslinus
Aktiv medlem
jimh skrev:
Då får jag överföra min bild till fotosidan med tankekraft eftersom jag då befinner mig något närmare Vita havet än Östersjön och inte har sån lyx som datorkraft och internetförbindelser med mig
Samma här även om jag kommer emigrera till Norrbotten för ta anställning som sanerare för en månad .
pettersson
Aktiv medlem
jimh skrev:
Varför inte 06:00...
Är du sjuk i huvet??? 21 är bättre.
Kan vi få ett datum och tid, inte om en vecka eller något, de ska va typ 21:00 6:e Juli 2002 e.kr.
Datumet var ett exempel.
Nä lördag är ingen bra dag...
Re: Superkul idé
Ööhh..? Ja. Det får man väl förmoda eftersom bilden skall tas vid ett specifikt datum och klockslagtrazan skrev:
Måste vi ange tid och datum när bilden är tagen?
trazan
Aktiv medlem
Re: Re: Superkul idé
Ja,men det verkar ju lite onödigt då datum och tid ej är fastställt sen lär alla veta det.
Måste nog slå på databakstycket i så fall..he..he
jimh skrev:
Ööhh..? Ja. Det får man väl förmoda eftersom bilden skall tas vid ett specifikt datum och klockslag
Ja,men det verkar ju lite onödigt då datum och tid ej är fastställt sen lär alla veta det.
Måste nog slå på databakstycket i så fall..he..he
Sonnaren
Aktiv medlem
Att ange tid och datum är inte nödvändigt för den enskilde fotografen, det är väl mera av en hederssak att ta bilden vid den tidpunkt vi enas om. Naturligtvis är det omöjligt att kontrollera men jag räknar inte med att det skall vara något bekymmer eftersom endast gentlemen av båda könen finns på denna sida....
Us
Us
pettersson
Aktiv medlem
pettersson skrev:
Är du sjuk i huvet???
Skrev jag förut. Det låter rättså grovt men det var inte illa menat tyvär missade jag att lägga til: " " Hoppas inte du tog vid dig.
Ingen fara, den glimten i ögat lös igenom rätt tydligt ;-)pettersson skrev:
Är du sjuk i huvet???
pettersson
Aktiv medlem
13:15 GMT +1 sommartid
-----------
Men det har ju diskuterats att 12:00 inte är så bra med tanke på ljuset men 12:00 på sommaren är ju enligt ljuset 11:00 och 13:15 på sommaren är ju enligt solen 12:15... blir det inte så???
-----------
Men det har ju diskuterats att 12:00 inte är så bra med tanke på ljuset men 12:00 på sommaren är ju enligt ljuset 11:00 och 13:15 på sommaren är ju enligt solen 12:15... blir det inte så???
Sonnaren
Aktiv medlem
Jo, preliminärt så är det den tiden som gäller. Jag har mailat David Elmfeldt och utbett mig om central reklam + en speciell adress att sända bilderna till. Han skall titta igenom det hela närmare men det föreföll som han tyckte idén var OK efter första snabb titt på denna tråden.
Us
Us