Annons

Dagens bästa naturbild!

Produkter
(logga in för att koppla)
En råbock eller liknande. Det spankulerade omkring i spenaten, men jag klev minsan inte ur bilen, ty för det var jag för rädd. Det har ju horn. Avbildad 18:50 idag.
 

Bilagor

  • img_2455b.jpg
    img_2455b.jpg
    44.1 KB · Visningar: 2,173
Var ute och letade orrspel i morse, tyvärr var dom inte speciellt på hugget men den här fick jag iaf..

/Micke
 
Bästa och bästa... Ingen vidare bild men det var kul att ha sällskap av en vattensork till fikat.

Hårsbäcksdalen i förmiddags
 

Bilagor

  • img_1902_3.jpg
    img_1902_3.jpg
    49.5 KB · Visningar: 2,144
ganska skrev:
All denna diskriminering mot oss analogister!

Diskriminering, inte då! Är du snabb i labbet och har en scanner är du varmt välkommen. Eller varför inte starta en paralell tråd med förra filmens bästa naturbild ;)

Mvh / Peter
 
Tog en sväng idag också. Inga vitsippor än så det blev lite fler blåsippor.
Stötte på en snok också. Tyvärr låg den gömd i gräset så det blev inga bra bilder.
 

Bilagor

  • blåsippa12400.jpg
    blåsippa12400.jpg
    54.3 KB · Visningar: 1,962
Nepp, inga bra snokbilder alls. Hade ingen större lust att leta reda på huvudet i denna röra.
 

Bilagor

  • snok060419.jpg
    snok060419.jpg
    54.4 KB · Visningar: 1,941
Igår kväll när jag skulle åka hem från syrran så satt en blåmes och bråkade med sin egen spegelbild i högra backspegeln på min bil.

Den pickade mot spegelbilden för att sen flyga till dörrkarmen och ta ny sats mot backspegeln.
Den höll på så till jag kom för nära, då flög den iväg.

Har ju bara 50mm objektivet så det blev inte någon direkt bra bild men det var en rolig situation.
 

Bilagor

  • blåmes.jpg
    blåmes.jpg
    43.4 KB · Visningar: 1,898
En av kvällens bilder, körde i omgångar närmre med bilen, men av någon anledning blev det sämre bilder ju närmre vi kom...
 

Bilagor

  • rådjur.jpg
    rådjur.jpg
    16.4 KB · Visningar: 1,868
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.