Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dagens bästa naturbild!

Produkter
(logga in för att koppla)
Per skrev:
"..Haren heter faktiskt Herman. Här kommer Harrys hare. Hej, jag heter Herman o är hare. Jag har hellånga öron och hoppar mig fram, hoppar mig fram. Hundar kan jag inte med. De är så häftiga o hemska i humöret.."

Grattis till en jättefin bild på "Herman" Per!

Mvh / Peter
 
Igår blev min ständiga favorit sothönan fångad igen.
 

Bilagor

  • sothöna.jpg
    sothöna.jpg
    52.9 KB · Visningar: 3,174
Ormvråk och två kråkor vid Kungsängen i Uppsala och slottet i bakgrunden. Provade mina nyanskaffade grejor, nikon D100 och Tokina 400/5,6.
Har precis börjat med digitalt.
 

Bilagor

  • ormvråk2 www.jpg
    ormvråk2 www.jpg
    56.7 KB · Visningar: 2,791
Kunde inte veta att jag skulle se 15 rådjur samma kväll! Bästa bilden blev på en som står och pissar!!
 

Bilagor

  • pisande rådyr.jpg
    pisande rådyr.jpg
    53.1 KB · Visningar: 2,602
Underbart väder idag =) Hittade några färska rådjurspår och efter ett tag fick jag visuell kontakt med 3 djur. Lyckades smyga in ung. 15 m från dom och ta en hel drös kort innan de behagade sticka. Visade sig att två småtjejer hade sett dom också och jagat efter dom =) Vem som skrämde bort rådjuren får vara osagt :9
 

Bilagor

  • crw_0737.jpg
    crw_0737.jpg
    28.1 KB · Visningar: 2,505
Och på vägen hem mötte jag denna lilla krabaten som jag sett spår av hela vintern (och våren)
 

Bilagor

  • crw_0786.jpg
    crw_0786.jpg
    29.4 KB · Visningar: 2,507
Dagsfärsk

Den här, tagen på Järvafältet i Stockholm. Dagsfärsk bild på en fasan.
 

Bilagor

  • dsc_6935smaller.jpg
    dsc_6935smaller.jpg
    46.1 KB · Visningar: 2,329
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.