Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Dagens bästa naturbild!
- Trådstartare PeBro
- Start datum
Ramstacity
Aktiv medlem
Ellix skrev:
Ser ut som Gökärt.
Tips på tråd om okända växter:
www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=76117&perpage=15&pagenumber=6
Tackar Elli. Ja det stämmer nog ska spara länken så att jag kan försöka identifiera växterna.
) Kjelle
Ramstacity
Aktiv medlem
Newman75
Aktiv medlem
Otroligt vackert fångat. Skulle säga tornfalk eller rödfalk, men är "hobbyintresserad" så vågar inte garantera.maerklund skrev:
Nån som vet vad det här är för pippi?
Fotad i Sydafrika utanför kapstaden för två veckor sedan.
/Peter
Testa i tråden "Fågelidentifikation" http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&postid=935877#post935877.
mvh /Martin
Mr Finlandia
Ny medlem
Denhär flugan hittade jag förra sommaren. Synd bara att jag inte hunnit köpa mig mitt macro-objektiv. Jag har bilder där man bättre ser hur den håller i vattenpärlan, men denhär är skarpast.Ramstacity skrev:
Även en liten fluga behöver släcka törsten ibland.
Bilagor
layman
Aktiv medlem
Dansar av iver
Talgoxarna har bråda dagar i äppelträdet just nu. Det verkar gå åt tonvis med hampfrön, spindlar och larver för att hålla ungarna därinne mätta, nöjda och tysta.
Honan blir i bland så ivrig att hon sätter igång och dansar i väntan på sin tur att mata ungarna.
Talgoxarna har bråda dagar i äppelträdet just nu. Det verkar gå åt tonvis med hampfrön, spindlar och larver för att hålla ungarna därinne mätta, nöjda och tysta.
Honan blir i bland så ivrig att hon sätter igång och dansar i väntan på sin tur att mata ungarna.
Bilagor
P-E Claesson
Aktiv medlem
Bussmicke
Aktiv medlem
P-E Claesson skrev:
Älg från gårdagens utflykt.
Wow, lyckos dig.
Jag var för en vecka sedan bara 10-15 meter från älg på Männö vid Bornsjön (Botkyrka/Salem) och tyvärr var det lite buskar och annat emellan vilket omöjliggjorde bild. Stod och tittade på den i 10-15 sekunder, ett steg framåt och Wroom så sprang den ned mot vattnet och sedan bort längs stranden. Attans vad jag hade velat ha en bild..
Sushan
Avslutat medlemskap
Bilagor
petter olsson
Aktiv medlem
P-E Claesson
Aktiv medlem
petter olsson
Aktiv medlem
petter olsson skrev:
Action utanför min balkong alldeles nyss.
Kråka som mumsade på någon sorts småfågel.
Ja ibland stannar hjärnan till. Kråka? Skata kan nog vara en bättre benämning...