Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

D90-manual

Produkter
(logga in för att koppla)

Memmmelie

Aktiv medlem
Letade i lådan efter en manual till d90, men det finns ingen. Skickar de inte med det längre, eller har de bara missat det i min låda?
 
Jag köpte min D90 i söndags och då fick jag med en manual, kan vara att dem missat att lägga i en i din låda
 
Okej, då får jag väl gå tillbaka och be om det då. Det är ju lättare att bläddra i en bok än att använda datorn varenda gång. tack!
 
fast.. köpte du bara kamerahuset eller köpte du även kitobjektivet? när jag köpte min d40 + 18-55 fick jag ingen bok med och nu när jag bara köpte d90 huset fick jag en manual i bok form, men vet inte om det har något att göra med varandra.
 
fast.. köpte du bara kamerahuset eller köpte du även kitobjektivet? när jag köpte min d40 + 18-55 fick jag ingen bok med och nu när jag bara köpte d90 huset fick jag en manual i bok form, men vet inte om det har något att göra med varandra.

Även kitobjektivet. Men det borde ju inte spela någon roll, manual kan jag ju behöva ändå ;-)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.