Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
D800 firmwareuppdatering
- Trådstartare Dykhjelm
- Start datum
Dykhjelm
Aktiv medlem
Enligt Nikon så får jag korten utbytta av Lexar, men det kompliceras av att dom inte finns i Sverige.Låter ju inte bra. Uppdaterade för ett tag sen och har inte haft några problem.
Dykhjelm
Aktiv medlem
Nej. Det fanns en varning på Nikons-support sidaSlutade dina kort att fungera direkt efter uppdateringen eller efter ett tag?
https://nikoneurope-se.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/60525 Längst ner på sidan.
Har precis fått ett mail från Lexar eurosupport där dom lovar att byta ut korten på garantien.
horvendile
Aktiv medlem
Har vi hört talas om några andra oönskade sidoeffekter?
Jag har mestedels tredjepartsobjektiv och det skulle vara trist om jag tappade kompatibilitet med något av dem. Borde iofs ha hört något nu då tycker jag.
Jag har mestedels tredjepartsobjektiv och det skulle vara trist om jag tappade kompatibilitet med något av dem. Borde iofs ha hört något nu då tycker jag.
akterspegel
Aktiv medlem
Jag har ett batterigrepp (ej original) och det var ett tagsedan jag använde det sist men nu i helgen fingerade inte styrkorset på greppet, kan det vara pga uppdateringen?
Limpa
Aktiv medlem
Jag har ett batterigrepp (ej original) och det var ett tagsedan jag använde det sist men nu i helgen fingerade inte styrkorset på greppet, kan det vara pga uppdateringen?
Jag har ett Jupio batterigrepp och det fungerar fortfarande, mitt Tamron 90 och Sigma 70-200 fungerar också. Mina minneskort hade andra serienummer än dom som varnades för på Nikons sida, så dom fungerar fint.
Alltså inte upptäckt något knas efter uppdateringen...