Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
D80 + 18-70 för 11 179kr
- Trådstartare anni3
- Start datum
unol
Medlem
8999 kr
Hos MediaMarkt går det att hitta för 8999 kr
enligt reklamen.
http://www.mediamarkt.se/
Tycks bara gälla i Stockholm till 1:a november.
enligt reklamen.
Daaaaaniel
Aktiv medlem
Har varit där och handlat ett par gånger. Dem har ett sjukt stort lager. Volymerna är enorma när dem tar in produkter. De har tiotalspallar av varje tvmodell exempelvis.
D80 är ingen produkt som går så löpande, så de bör finnas i lage.r Ring dem annars och fråga?
Hur som hellst är det en väldigt bra butik och har alltid köpt nått när jag bara gått in för att titta *flin*
D80 är ingen produkt som går så löpande, så de bör finnas i lage.r Ring dem annars och fråga?
Hur som hellst är det en väldigt bra butik och har alltid köpt nått när jag bara gått in för att titta *flin*
cakon
Aktiv medlem
anni3 skrev:
Jag får den till inköpspriset på Expert där jag jobbar... men jag tänkte att den kanske fanns ä-n-n-u billigare nånstans.. Jag bor inte i närheten av något Media Markt, så det e nog inte lönt o tänka på...
Intressant! Dels att inköpspriset ligger så pass högt för en fotobutik och dels att personalrabatten ligger så högt som ner till inköpspris. Hoppas du är medveten om att ifall personalrabatten överstiger sedvanlig personalrabatt samt är högre än den rabatt en vanlig kund skulle kunna få, så är den skattepliktig.
anni3
Medlem
Yes, man tjänar mindre på en affär än vad man kan tro. När man exempelvis säljer en platt-tv för 20 000 får man kanske runt 1500 till godo, ungefär..
Det finns nog inte många affärer som inte låter sina anställda köpa varor till inköpspriset, sen litar jag på att chefen vet resten av reglerna
Det finns nog inte många affärer som inte låter sina anställda köpa varor till inköpspriset, sen litar jag på att chefen vet resten av reglerna
dokido
Aktiv medlem
såg d80 m 18-70 där (Media Market)igår, nästan säker...
nej de är inte så "kundvänliga" (dålig hemsida bla) och inte i tyskland heller verkar det, fast de verkar lite stressade, de svarar dock ganska bra på frågor när man är där, även om jag inte gillar svaren , men va fan, ibland är de ju billiga
försök ringa fotoavdelningen, tror han heter bobo el nåt
ps. jag har inte sett den billigare nån annan stans
nej de är inte så "kundvänliga" (dålig hemsida bla) och inte i tyskland heller verkar det, fast de verkar lite stressade, de svarar dock ganska bra på frågor när man är där, även om jag inte gillar svaren , men va fan, ibland är de ju billiga
försök ringa fotoavdelningen, tror han heter bobo el nåt
ps. jag har inte sett den billigare nån annan stans
ElDuce
Medlem
http://cgi.ebay.com/Nikon-D80-10-2M...hZ010QQcategoryZ43456QQtcZphotoQQcmdZViewItem
Leverans på 3-4 dagar.
Har aldrig haft några problem
Leverans på 3-4 dagar.
Conna
Aktiv medlem
Tack Lennart... Då slipper jag åka dit iaf.idiom skrev:
var där nyss, idag söndag, och den var slut
perperub
Aktiv medlem
Re: 8999 kr
Det där är billigare än att beställa från tyskland till och med, rätt så mycket billigare! tex från pixxass.de kostar samma paket 1111€ eller 10221kr. Nästan så att jag funderar på att åka ner till stockholm i morgon och köpa en... Och jag bor i Umeå!
Edit: Doh! Jag började peppa innan jag sekunden senare läste att den redan var slut.
unol skrev:
enligt reklamen.
Det där är billigare än att beställa från tyskland till och med, rätt så mycket billigare! tex från pixxass.de kostar samma paket 1111€ eller 10221kr. Nästan så att jag funderar på att åka ner till stockholm i morgon och köpa en... Och jag bor i Umeå!
Edit: Doh! Jag började peppa innan jag sekunden senare läste att den redan var slut.
perperub
Aktiv medlem
Är det tullavgifter, skatt eller liknande när man beställer från Hong Kong?ElDuce skrev:
http://cgi.ebay.com/Nikon-D80-10-2M...hZ010QQcategoryZ43456QQtcZphotoQQcmdZViewItem
Leverans på 3-4 dagar.
Lowrider
Aktiv medlem
Tror inte dom hade så många på lager för det priset. Var nog ett s.k. lockpris o när du kommer dit blir du visad ett annat paket "mycket bättre, men bara liiite dyrare..".
Jobbade på ett liknade varuhuslager en sommar o det var systemet. Ibland fanns det bara 1 vara på lagret för det låga priset... Dom hade inte ens en telefonserive man kunde ringa o kolla om den var slut just för att man skulle vara tvungen att åka till varuhuset o bli pålurad nått annat med lite bättre marginal.
Men är man snabb så kan man göra fynd, men det är svårt.
Jobbade på ett liknade varuhuslager en sommar o det var systemet. Ibland fanns det bara 1 vara på lagret för det låga priset... Dom hade inte ens en telefonserive man kunde ringa o kolla om den var slut just för att man skulle vara tvungen att åka till varuhuset o bli pålurad nått annat med lite bättre marginal.
Men är man snabb så kan man göra fynd, men det är svårt.