Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

D7000,Sb 910, fjärrstyrning?

Produkter
(logga in för att koppla)

Heritage 73

Aktiv medlem
Det skall väl gå att fjärrstyra Sb 910 trådlöst från D7000? Hur jag än läser manualerna kan jag inte räkna ut hur man gör. Snälla, kan någon hjälpa mig?

Det skall väl gå att fjärrstyra Sb 910 trådlöst från D7000? Hur jag än läser manualerna kan jag inte räkna ut hur man gör. Snälla, kan någon hjälpa mig?

Användarhandboken sid 225. Sätt den inbyggda blixten i komandoläge och din sb910 i remoteläge. Det är ganska utförligt beskrivet i handboken.
Anders W

Användarhandboken sid 225. Sätt den inbyggda blixten i komandoläge och din sb910 i remoteläge. Det är ganska utförligt beskrivet i handboken.
Anders W

Tack alla för snabb hjälp! Fattar inte varför jag inte har hittat detta själv bara, det står ju faktiskt ganska utförligt i kamerans handbok, det gäller bara att titta på rätt ställe....

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar