Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

D70 Vertikalgrepp

Produkter
(logga in för att koppla)

Maxe

Aktiv medlem
Här finns en cool länk hur du kan bygga ditt eget vertikalgrepp med hjälp av MB-18 vertikalgrepp och ML-L3. Lite tekniskt kunnande kan vara bra att ha ;-)


http://www.dchome.net/viewtopic.php?t=78162&postdays=0&postorder=asc&start=60

Kolla alla sidor, kan du läsa texten är du antingen väldigt högutbildad eller född lång här ifrån.

Har upplevt att sidan kan vara nere med MySQL-fel (körs väl på någon racklig Linux-kärra).
 

Bilagor

  • namnlös.jpg
    namnlös.jpg
    27.2 KB · Visningar: 1,713
Kool.. Passformen är väl kanske inte den bästa men det gör väl kanske inte så jättemycket..
 
Ja, plus att om man inte skickar in D70n för ombyggnad fungerar det ju inget vidare. Jag skulle inte nöja mig med den taskiga funktionalitet du får via IR:
- Du måste ställa om kameran med jämna mellanrum.
- Du får ingen tvåstegsutlösare.

/AnWi
 
Nice!

Tjena va skysst med vertikalgrepp till D70..men hur har dom fått fram detta!??? Riktigt skysst men riktigt dyrt!=(

Man får börja spara!
 
Man undrar vem som skulle kunna modifiera kamerorna för VG-D70 till ett rimligt pris för jag ser inte någon poäng i att betala 1500 endast för greppet i sig....
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.