KristianV3
Avslutat medlemskap
Bytte upp mig för en månad sedan, från D80 till D300, Jag fotade i RAW innan, jag fotar i RAW nu. Just när jag började lägga in filer tagna med D300an började problemet med att var gång utforskaren har med bilder att göra, krachar den och startar om.
Bridge CS4 tuggar på som om ingenting hänt, utforskaren vill inte alls vara med..?
"Kör i Bridge då!" säger någon. Vist men det är lite jobbigt när man tex skall posta en bild och iexplorer vill att man visar var bilden är, då börjar strulet...
Jag måste göra om bilden i CS4 och spara JPGen på separat ställe (Blir skrivbordet) och sedan ladda upp bilden därifrån. Går jag i närheten av mina NEF filer börjar strulet...
"COM Surrogate har slutat fungera..."
Någon som har en idé vad det kan vara?
EDIT:
Jag kör en PC med Vista Premium 32 bit
Bridge CS4 tuggar på som om ingenting hänt, utforskaren vill inte alls vara med..?
"Kör i Bridge då!" säger någon. Vist men det är lite jobbigt när man tex skall posta en bild och iexplorer vill att man visar var bilden är, då börjar strulet...
Jag måste göra om bilden i CS4 och spara JPGen på separat ställe (Blir skrivbordet) och sedan ladda upp bilden därifrån. Går jag i närheten av mina NEF filer börjar strulet...
"COM Surrogate har slutat fungera..."
Någon som har en idé vad det kan vara?
EDIT:
Jag kör en PC med Vista Premium 32 bit
Senast ändrad: