Annons

D200 för 9.300,-

Produkter
(logga in för att koppla)
Nja

Om det funkar skall jag köpa en D2X det priset är för bra för att vara sant och då är det nog så att det är en bluff :)

Får inte fram din sida, men ser att det är någon bluff.

De annonserade med en svensk privatannons på blocket. Svaret jag fick blev en länk till den här sidan.

Ja 17.000,- var riktigt bra för en D2x. De har verkligen ansträngt sig för att göra en bra hemsida.

etmj skrev:
De annonserade med en svensk privatannons på blocket.
Meddela blocket så att de svartlistar säljaren. Man behöver inte vara någon stjärna på google för att inse att det där företaget är bluff rakt igenom.

Fattar inte varför de är så korkade att de sätter så låga priser att det verkar misstänksamt. De hade säkert kunnat lura hur många som helst om priset varit kanske 20% lägre än vanligt, men det här?

BLUFF!

Den där har jag sett för några veckor sedan. Ren bluff! Undrar om det inte var på DPreview. Eller om det möjligen var här... Hursomhelst, någon hade skickat ett mail till företaget och klagat på att produkten han beställt inte kommit. Då fick han ett svar som ungefärligen gick ut på att "Du är så rik som har råd att köpa en så dyr kamera så du får finna dig i att vi skänkt pengarna till fattiga människor i Afrika" Eller nåt liknande. Han som visade svaret (skrivet på engelska) hade inte alls beställt nåt, utan bara bluffade själv för att kolla reaktionen!

Det var visst här på fotosidan. Länken finns ovanför. (Såg inte det fast jag sökte).

Ärligt talat.... när folk handlar på ett sådant ställe, av ren girighet, där det är så extremt uppenbart att det är bluff, om inte annat för att priserna är så extremt mycket lägre än de borde vara... då tycker jag nästan att det f-n får skylla sig själva när de blir blåsta.

SixBySix skrev:
Ärligt talat.... när folk handlar på ett sådant ställe, av ren girighet, där det är så extremt uppenbart att det är bluff, om inte annat för att priserna är så extremt mycket lägre än de borde vara... då tycker jag nästan att det f-n får skylla sig själva när de blir blåsta.

Håller med fullständigt.

ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto