Advertisement

Annons

Dött?

Produkter
(logga in för att koppla)
Lite osmart att lägga in ett meddelande i forumet under helgen när det ändå är "dött" här på fotosidan.se under den tiden.. :)

Ps: Skrivet lite med glimten i ögat!

Men meddelandet ligger ju trots allt kvar till på måndag.. :)

/JP

forstheim skrev:
Lite osmart att lägga in ett meddelande i forumet under helgen när det ändå är "dött" här på fotosidan.se under den tiden.. :)

Ps: Skrivet lite med glimten i ögat!

Men meddelandet ligger ju trots allt kvar till på måndag.. :)

/JP

exakt man måste påpeka för dom där som är ordentliga att fotografera på helgerna att där finns ett liv framför datorn också! :D

puppetm skrev:
exakt man måste påpeka för dom där som är ordentliga att fotografera på helgerna att där finns ett liv framför datorn också! :D
För mig handlar det mera om att kurera baksmällan, ska ju ha fest hos mig ikväll...

Trästock? Är det några skojjiga band som spelar i år? Har inte haft möjlighet att gå på den på fyra-fem år nu... :-(

/Fredrik

Ja, alla är ju ute och fotograferar för att dom är lediga! ;)
Alldeles säkert...

Jag tycker det har varit lite segt hela sommaren och på helgerna är det jävligt dött, nästan kusligt...

Och chatten ska vi inte tala på...

flutte skrev:
Trästock? Är det några skojjiga band som spelar i år? Har inte haft möjlighet att gå på den på fyra-fem år nu... :-(

/Fredrik

Jodå väldigt bra band i år
Soundtrack of our Lives, Big Elf, Docenterna,Kristoffer Åström,The /International) Noise Conspiracy,Träd Gräs och Stenar, Tina Stenberg och s mina speciella favoriter Solitude & Company och Soak the Sin.
Att det dessutom är en gratis Festival gör juh inte saken sämre :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar