Annons

Döp nallen!

Produkter
(logga in för att koppla)
Inu-inu, Orenji Inu, Karasu

Inu = Hund
Orenji = Orange
foto = shashin

Fotograf på japanska är kameraman men "kameraman Inu" låter inte så bra :)

I annat fall är "Menig Jyrgen", "Attack Åke" inte så plåpigt.
 
Många bra förslag

Kul att få så många förslag, grabben är jättelycklig för att så många tittar på hans nallehund (!).

Någon "gynnare" mailade anonymt till mig och föreslog Sigma-Sigge, "han ser ju inte så skärpt ut". Denne någon kände väl till att jag har ett par Sigmagluggar. Tyckte inte alls det var kul... JO, det var det!! Tack för idéen du okände (även om jag har mina misstankar).

/Arne
 
måd-ellen

ok, bara för att alla verkar tycka att den är av manligt kön så tycker jag att det är en tjej! och hon ställer ju tydligen upp på bild, så: måd-ellen. /s
 

Bilagor

  • nalle-011.jpg
    nalle-011.jpg
    31.3 KB · Visningar: 125
And the winner is...

RolandM skrev:
Kamo, med tanke på kamoflagemönstret i kläderna.

Så har grabben då bestämt sig, och det blev Rolands förslag som vann. Några priser förutom äran har vi tyvärr inte.

Tack alla för att ni tog er tid till detta "projekt"

/Arne
 
Var det en tävling? Jag trode bara man skulle komma med förslag i all välmening utan att tävla.
 
Nej precis som du säger så var det ju bara en jakt på förslag, som jag har förstått det. Men ett vinnande förslag, och där med en vinnare.
 
Nekomy skrev:
Var det en tävling? Jag trode bara man skulle komma med förslag i all välmening utan att tävla.

Helt rätt, Jim. Jag uttryckte mig lite oklart i mitt förra inlägg. Precis som du skriver var det en kul grej och inte någon tävling i ordets bemärkelse. Till slut valde grabben ett av förslagen som kom här på tråden, därför uttryckte jag mig som jag gjorde.

/Arne S
 
Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.