Annons

Dölja "Medlem i grupperna" på profilsidan?

Produkter
(logga in för att koppla)

Scratchen

Aktiv medlem
Går det att dölja listan "Medlem i grupperna" på sin profilsida? Jag är med i 36st så listan blir lång och tar väldigt mycket plats.
Det enda jag har hittat bland inställningarna är möjligheten att dölja gruppernas ikoner.

Nej det är nog så att man inte kan det. Från början hade vi inte fritt antal grupper så det hade vi inte räknat med denna konsekvens. Vi får kika om den inställningen kanske behövs.

Det vore bra om det skulle gå att dölja listan "Nytt i dina grupper" som finns på "Min sida". Jag gissar att det är den som åsyftas i tråden? Jag är inte med i några grupper och det ser så fult ut med denna svarta kolumn - den är bara störande...
Om man är betalande medlem, borde det gå att välja om den ska synas eller inte.
/Nonno

Det vore bra om det skulle gå att dölja listan "Nytt i dina grupper" som finns på "Min sida". Jag gissar att det är den som åsyftas i tråden? Jag är inte med i några grupper och det ser så fult ut med denna svarta kolumn - den är bara störande...
Om man är betalande medlem, borde det gå att välja om den ska synas eller inte.
/Nonno
Äsch, nu ser jag ju att det alls inte är samma sak som trådskaparen syftar på. Men kanske kan jag ändå få framföra i denna tråd mitt önskemål att kolumnen "Nytt i dina grupper" också ska gå att dölja på "Min sida"...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar