Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dåliga inomhusbilder - vad gör jag för fel?

Produkter
(logga in för att koppla)
AKB skrev:
Bra att du tror att jag klarar mig med det jag har; min man skulle bli deprimerad annars... för att inte nämna plånboken... :)

Jo, det är E-TTL jag har, dock bara 430EX.

/AK

Har själv en 430EX och tycker den funkar bra, men jag är långt ifrån någon "blixt" fotograf.

Mvh
Anders

PS. Sambos, äkta män och dylika icke troende skall hållas lyckligt ovetande om ens investeringar i fotografisk utrustning! Det mår de bäst av. :)

Trodde ett tag att jag skulle kunna lyckas snika in köpet av nya 40D:n utan sambons vetskap - den ser ju nästan lika dan ut som den gamla 400D:n. Det hela föll dock på familjens skarpsynte 11-åringen som snabbt röjde hemligheten "Mamma, har du sett, pappa har köpt ny kamera!"

AKB skrev:
Bra att du tror att jag klarar mig med det jag har; min man skulle bli deprimerad annars... för att inte nämna plånboken... :)

Jo, det är E-TTL jag har, dock bara 430EX.

/AK

En alldeles utmärkt blixt! Nu kan du inte skylla på utrustningen om det blir fel!?

ANNONS