Annons

Dålig kvalite på mina utskrifter

Produkter
(logga in för att koppla)

Jompo

Ny medlem
Hej!
När jag ska skriva ut mina bilder på fotopapper blir kvalitén väldigt dålig. När jag skriver ut på vanligt A4 papper är det inga problem, men när jag skriver ut på fotopapper blir bilden alldeles grynig. Jag använder mig av Photoshop CS5 Extended för att redigera bilderna. Min skrivare är en Canon MP830 och jag försöker skriva ut på HP's fotopapper. Vet någon hur man åtgärdar detta så att bilden skrivs ut som den ser ut på datan?

Hej!
När jag ska skriva ut mina bilder på fotopapper blir kvalitén väldigt dålig. När jag skriver ut på vanligt A4 papper är det inga problem, men när jag skriver ut på fotopapper blir bilden alldeles grynig. Jag använder mig av Photoshop CS5 Extended för att redigera bilderna. Min skrivare är en Canon MP830 och jag försöker skriva ut på HP's fotopapper. Vet någon hur man åtgärdar detta så att bilden skrivs ut som den ser ut på datan?

Det är inte så att du helt enkelt skriver ut på baksidan av papperet ? Prova att vända på det och se om det fortfarande blir lika dåligt

Hej!

Hej!
Jag sökte på ditt namn på ratsit och såg att du bodde i Trångsund, skulle kunna komma förbi imorgon efter jobbet och se om jag kan fixa detta?

Mvh

Jag har hat flera Canonskrivare och inga har fungerat med HP:s fotopapper. Bläcket verkar inte sugas in utan lägger sej som fläckar på ytan.

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto