Annons

Cyberphoto.se bjuder på extra

Produkter
(logga in för att koppla)

Werzion

Medlem
Beställde nyligen lite kringutrustning ifrån Cyberphoto.se, första gången jag använt mig utav dem och kan börja med att säga att jag är helt nöjd med dom.

Men till min förvåning låg det, bland mina nyinköpta saker, även en Mars (chokladgodisen) i paketet.
Ska och/eller brukar vara så? hehe
Står inget om det på fakturan vilket får en att undra om en anställd råkat placera sitt fikagodis fel eller om företaget verkligen bjuder på detta vid köp över, låt säga, 1000 kr?

Jag har alltid fått godis när jag beställt, hur liten ordern än har varit på. Visst blir man lite extra glad när man får en godis i paketet?

Det är som det ska vara & ett fantastisk initiativ, förutom bra service så gör det att dom sticker ut extra bland sina konkurrenter.

Dock så finns det ingen gräns för varuvärdet vad jag vet ibland får man godis och ibland inte.

Jag fick TVÅ snickers en gång när jag köpte min kamera där :)
Bra för då kan man ju bjuda hem nån....

Cyberphoto har alltid skickat med en eller två "bars" i mina beställningar. Man blir alltid glad när man beställer från dom. =)

jag bor i umeå så jag åker till lagershoppen och handlar...
kom in en gång och sa att jag ville ha "objektivet jag beställt och en twix" (gillar inte snickers)...
5 min senare kommer tjejen tillbaka och säger att de inte har några twix inne (tydligen en datordel eller nåt som också heter twix), så hon har sprungit på lagret och letat datordelen twix
I all wanted was some chocolate

så jäkla kostnadseffektivt ändå...
man blir ju jätteglad när man bränt 5000kr hos dem men så får man en godis alldeles gratis,
är det ofta man kan köpa en nöjd kund för 5kr?

Jag har alltid fått godis från cyberphoto när jag beställer :) Cyberphoto är lite dyrare än det billigaste men då får man bra service och godis förstås :)

...
Men till min förvåning låg det, bland mina nyinköpta saker, även en Mars (chokladgodisen) i paketet.

Det är ju därför man beställer från cyber! ;) Jag handlar nästan alltid från dom när jag handlar i Sverige. Spelar ingen roll om det blir några hundringar dyrare, jag vill inte vara utan mitt godis! ;)

Beställde ett motljusskydd från dom en gång. Fick med två snickers...gissa vad som vägde mest? ;)

Har alltid fåtten godisbit med vad jag än beställt...det roliga är att ju mindre order jag lagt desto bättre godis. Beställde studioblixtar för över 8000:- och fick en jätte liten godisbit. Beställde en annan gång filter till kameran och fick en twix.

Men det fungerar ju, det känns som bättre då man brännt lite pengar om man får en liten godisbit. IKEA kör lite "samma stuk", de säljer korv för 5kr. En mätt kund handlar mer... ;)

Jag har handlat ganska mycket från Cyber och alltid fått godis med i paketet.
Men jag undrar vad man ska handla för att få en kartong Alladin?
Kanske en EOS 1Ds III och ett Canon EF 800/5,6L IS USM?

Beställde nyligen lite kringutrustning ifrån Cyberphoto.se, första gången jag använt mig utav dem och kan börja med att säga att jag är helt nöjd med dom.

Ska och/eller brukar vara så? hehe
Står inget om det på fakturan vilket får en att undra om en anställd råkat placera sitt fikagodis fel eller om företaget verkligen bjuder på detta vid köp över, låt säga, 1000 kr?

Enkelt marknadsföringstrick som gör att du får positiva känslor för dem, när du ska välja var du ska handla nästa gång.

Enkelt marknadsföringstrick som gör att du får positiva känslor för dem, när du ska välja var du ska handla nästa gång.

Det komiska är ju att många (de flesta väl?) ser igenom marknadsföringstricket, men ändå väljer att handla från dom just för godiset som man kan köpa billigare själv, bara för sakens skull. :) Och såklart för att de har bra service, men jag vet helt seriöst ett par personer som väljer dem främst för godiset :)

Jo godis får man nästan alltid (alltid?) med. Även vid mindre beställningar har jag fått med nån liten godis.

Bästa bonusen vid en beställning jag hört om var en kille som hade fått med en plånbok från utlandet (tror det var Danmark). Visade sig tillslut att en kille på fabriken hade tappat sin plånbok för ca 1år sedan. Han hade alltså tappat den när han arbetade på lagret, plånboken hade hamnat i en låda och legat nedpackad ett bra tag innan produkten till slut såldes och en kund hittade den :)

Som jag har förstått det gäller det ALLA köp. Härförleden handlade jag för 276 kronor och fick ett Japp i paketet!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar