Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Cyberphoto - Facebook

Produkter
(logga in för att koppla)

William Spiik

Aktiv medlem
Hejsan.

Tänkte passa på att avslöja vad Cyberphoto har imorgon (Mån 26/7) - jo, nämligen lite extra erbjudanden för alla som är medlem i Cyberphotos Facebook-sida eftersom CP nu har 1500 medlemmar i sin grupp.

Kan vara värt att kolla in Facebookgruppen, något fint erbjudande kommer dom nog ha. Alt skickar dom ut koder/rabatter via privata meddelanden på FB.

Möjligtvis kanske alla kommer få ta del av REA-n, men jag antar att det är som förra gången, bara de som är medlemmar i gruppen. Observera att jag inte har en aning om vilken produkt/vilka produkter som kommer vara billigare.

MVH

Som säkert en del har märkt så var det ingen Cyberphoto-kampanj på deras Facebooksida idag. Men såhär skrev dom istället:
"Alla 1500+ medlemmar...imorgon kommer det ett brev i er inkorg på Facebook, se till att läsa det! Vi blev 1 dag försenade, men jag tror ni kommer att ha överseende med detta!

Tack för tålamodet!"

tack för tipset, blev medlem i gruppen under förmiddagen och nu har jag beställt en LowePro Flipside 300, alltid bra med en reservväska :)

tack för tipset, blev medlem i gruppen under förmiddagen och nu har jag beställt en LowePro Flipside 300, alltid bra med en reservväska :)

Varsågod. Tråkigt att dom fortsätter att sänka priset på röda väskor*, finns folk som vill ha i andra färger också. En röd väska matchar fan ingenting jag har på mig, söker en grå eller svart. Påpekat det flera gånger på deras Facebooksida men dom skiter i det. :p

*Sett röda väskor i "Happy Hour" tio gånger, nu på 1500-medlemmarskampanjen och för 1månad sen när dom bara spontan-halverade priset på en röd LowePro Flipside 400.

De har antagligen lite för många röda väskor i lager. Det har nog inget att göra med själva färgen, utan att lagret av en viss artikel är lite stort.

Fick ett mejl av Tobias Lehtinen som jobbar på Cyberphoto nu haha: "Jag väljer röda bara för din skull nuförtiden! /Tobias PS. Vad hade passat dig? .DS".

Så jag tänkte höra av mig ikväll så ska det nog lösa sig. ;-)

Blev ett Dörr A4 stativ inkl kulled HB-36 och en LowePro Flipside 300 för mig :)

Spotlight Led ficklampa Jungle green 100 kr rabatt,

Mellan 21-22.

Varje dag är det en kampanj produkt mellan 21-22 är värt o hålla ögonen öppna

Jag fick ett väldigt fint erbjudande från cyberphoto, som jag köpte.
På den finska sidan hade dom lagerrensning på kit med eos väska, PSE 8 sv samt canon putsduk för 1€. Detta kit fick man köpa vid köp av canon system kit men jag kunde köpa ett ex av misstag :)
1€ + 7€ i frakt för detta, jag köpte ursprungligen två och när jag idag började höra efter den andra så uppdagades deras misstag.

Me 2 Digimate III 250GB

990 kr

Bra pris om man är ute efter en billig bildlagringsdisk

När var detta? FAAAN, jag som nyss beställt ett extra minneskort istället för att ha med på utlandsresan, Jag tänkte köpa denna men den var några hundra kr för dyr, blev ett 16gb UDMA kort ist för 990 kr, ville köra på så nära 1000 kr som möjligt för att inte helt äventyra "fick-kassan".

Nitlott -.-

När var detta? FAAAN, jag som nyss beställt ett extra minneskort istället för att ha med på utlandsresan, Jag tänkte köpa denna men den var några hundra kr för dyr, blev ett 16gb UDMA kort ist för 990 kr, ville köra på så nära 1000 kr som möjligt för att inte helt äventyra "fick-kassan".

Nitlott -.-

På deras kampanj mellan 21-22

André: ...och du har gått rakt i Cyperphotos fälla;). köpt det med hull och hår..

Jag vet! :) Nej, överdrev ganska mycket förut, men visst, har jag pengar över kan det hända att jag kommer gå in, detta gäller dock inte än på några veckor då jag nyss betalt greklandsresa på 2 veckor, kommer gå på dryga 20 000 för enbart mig om man räknar med resan, bilparkering, fickpengar där nere, kamerautrustning (minneskortet och väskan som jag beställt).. Har även köpt en 5d Mark II och en Iphone 4 nu i sommar så jag får ligga lågt på shoppingfronten ett tag känner jag! :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar