ANNONS
Annons

crumpler New Delhi?? MBP15" i en 510?

Produkter
(logga in för att koppla)

campokatt

Aktiv medlem
Söker en väska som ska agera foto väska, handbagage samt att bara ha till jobbet typ.
Fastnade för New delhi serien så man lätt kan lyfta ut kameraprylarna och att den har plats för en dator.
Nu har jag en Macbook pro 15" kan en sån gå att få ner i en 510? Eller måste man upp på en 620?
Frågar eftersom Macen är ju lite mindre och smidigare än PC dito. Tänkte om man kunde köpa en mindre smidigare väska och ändå få plats med datorn.
Just det, ett 70-200 2,8 ska få plats oxå om nån har nått annat förslag.
Ska inte lysa fotogrejjer heller...

/M

Ok. Tack för svar.
Den känns inte för stor att gå runt med på en storstadssemester typ? Eller en dag i en djurpark..
Det går ju inte o hitta någon bild där dom har väskan på sig så man kan få nån referens...

Hehe det är roligt att du frågar just en sån fråga då jag själv ska till Barcelona imorgon. Det beros på vad man själv anser för stor och klumpig, men jag tycker själv inte att den är för stor. När jag har all min utrustning i väskan plus lite extra, utan stativ, så ligger vikten på ca 6kilo.
Axelremmen är så tjock och vaderad att du kan gå i timmar med den utan att den känns jobbig. Den är kanon att ha med sig på lite längre turer då du kan få plats med en stor utrustning, en 15" laptop, men även tex en tjock långarmad tröjja och lite sånt.

Ska se om jag inte kan ta någon bild under kvällen så du kan se storleken på den...

Tack. Snällt att lägga upp en bild.
Får kolla runt lite. Den ser ju rätt stor ut men samtidigt ska man ju få plats med set man behöver...
Och vill man kunna ha med en 15" lapp samt en kamera så blir det väll inte mindre.
/Matte

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar