Annons

Crimson = BRA kvalitet

Produkter
(logga in för att koppla)

scrappy

Aktiv medlem
Jag tycker att man skall uttrycka när man är nöjd också och inte bara göra sin röst hörd när butiker och leverantörer gör fel. Det gamla uttrycket att "en missnöjd kund berättar om det för tio andra, en nöjd kund håller tyst" gäller i högsta grad även idag, speciellt på Internet. Jag är nöjd och håller inte tyst.

Jag var missnöjd med Crimson och nu har Håkan på Crimson rättat till felet med nya fina bilder. Jag bockar och tackar, kan därmed också stämma in i kören som lovsjunger Crimson.

Bra bilder, bra priser och bra kundservice. Det är det som får företag att bli lönsamma och utvecklas.

Om en leverantör gör ett fel och sedan rättar till det, blir då slutbetyget rentav bättre än om felet aldrig hade hänt?

Något att fundera på. ;-)

Samma här, fick en 70x100 som posten knölat lite, inget fuzz, Crimson skickade en ny på studs. Helnöjd!

Kul att det löste sig för dig, tvivlade inte en sekund på att crimson inte skulle göra om jobbet!

acke skrev:
Om en leverantör gör ett fel och sedan rättar till det, blir då slutbetyget rentav bättre än om felet aldrig hade hänt?

Något att fundera på. ;-)

Ja, jag tycker faktiskt att det är så. Alla kan göra ett fel och leverantörens kvalitet prövas i hur han hanterar den uppkomna situationen.
Om jag behövt gå tillbaka till en leverantör med något som varit felaktigt och denna ordnar till det utan strul så höjer han sitt anseende hos mig. Då törs jag vända mig dit igen med förtroende, för blir det problem kommer han att ordna det.

Att jag började använda crimson kom sig bara av att de var ibland de billigaste. Att de sedan var bäst och snabbast kom som en total överraskning, jag hade förväntningarna åt andra hållet..
Crimson Regerar!

BugEyes skrev:
Ja, jag tycker faktiskt att det är så. Alla kan göra ett fel och leverantörens kvalitet prövas i hur han hanterar den uppkomna situationen.
Om jag behövt gå tillbaka till en leverantör med något som varit felaktigt och denna ordnar till det utan strul så höjer han sitt anseende hos mig. Då törs jag vända mig dit igen med förtroende, för blir det problem kommer han att ordna det.

Jo, den tanken har slagit mig ibland. Jag tror också att man i längden kan tjäna på att göra lite fel än att göra allting rätt. Men visst känns det tokigt att det kan löna sig att göra fel? :-D

...glömde skriva

För att testa Crimson ordentligt skickade jag in ett par av bilderna till DOX som kom på andra plats i "Kamera o Bilds test". Bildern hade exakt samma inställning.

Resultatet från DOX var bättre än mina första bilder, de misslyckade från Crimson. Däremot var Crimsons rättade sändning bättre i tre fall av fyra. Vissa bilder gjorde DOX bättre, speciellt de som var aningen underexponerade eller hade mycket skuggor. Där behöver Crimson bättra sig.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar