scrappy
Aktiv medlem
Jag tycker att man skall uttrycka när man är nöjd också och inte bara göra sin röst hörd när butiker och leverantörer gör fel. Det gamla uttrycket att "en missnöjd kund berättar om det för tio andra, en nöjd kund håller tyst" gäller i högsta grad även idag, speciellt på Internet. Jag är nöjd och håller inte tyst.
Jag var missnöjd med Crimson och nu har Håkan på Crimson rättat till felet med nya fina bilder. Jag bockar och tackar, kan därmed också stämma in i kören som lovsjunger Crimson.
Bra bilder, bra priser och bra kundservice. Det är det som får företag att bli lönsamma och utvecklas.
Jag var missnöjd med Crimson och nu har Håkan på Crimson rättat till felet med nya fina bilder. Jag bockar och tackar, kan därmed också stämma in i kören som lovsjunger Crimson.
Bra bilder, bra priser och bra kundservice. Det är det som får företag att bli lönsamma och utvecklas.