Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Computrekker AW

Produkter
(logga in för att koppla)

Taka

Aktiv medlem
Ni som äger denna rygga, hur mycket får ni plats? Går det ner två hus med batterigrepp, kanske 5-7 objektiv med en blixt och extra batterier, minneskort etc. etc.?

Ryms en Eos450D med BG-e5 på?

Jag snor denna tården lite.

Jag är nyfiken på hur mycken man får plats med på djupet i denna väska. Jag har en Eos450D med batterigrepp på. Detta innebär att min utrysning är då 14 mm högre än det innermått som anges för denna väska. Min fråga är m det egentligen speklar roll med tankepå att väskan är mjuk i ett mjukt material och borde formas efter kameran. Någon med erfarenhet?

Ni som äger denna rygga, hur mycket får ni plats? Går det ner två hus med batterigrepp, kanske 5-7 objektiv med en blixt och extra batterier, minneskort etc. etc.?

Canon 40D med batterigrepp och fästplatta till stativ + extra 40 D hus på högkant + fasta objektiv 28, 50, 85 + 24-105 + blixt 580 + Epson mediaviewer + Elinchrome Skyport + batterier, minneskort och laddare och sladdar.

Men då är det ganska fullt och man får vara försiktig när man stänger .

Stoppar du dessutom i en laptop blir det ganska tungt, men funkar kortare sträckor.

/martinw

ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto